Saturday, November 3, 2007

Posjednik neprocjenjivog


Postoji na svijetu toliko vrijednih stvari. Zaboga, sva ta nafta iz Iraka i Saudijske Arabije, svi ti dijamanti iz Južne Afrike, sve te zelene novčanice, zlato, opijati, zgrade, dragulji, kamioni,silikoni, avioni,zvjezdice, izvodi sa basnoslovnih bankarskih računa.Naravno, ne zaboravljam ni demokratije,anti ovo i ono, borbe za razna prava, feminizme i ekumenizme, dobrotvorne fondove i glasne proteste, telegrame podrške i konvoje pomoći.
Hvala ali, ne hvala!
Zašto?
Ako postavljate ovo pitanje, znači da niste bili na mom rođendanu.
A ako niste bili,mora vam se prepričati.

Došli su mi u kuću ljudi sa dugama u očima, sa otvorenim dlanovima. Došli sa punim ustima nježnih riječi, sa muzikom i smijehom. Došli su mi oni koje volim. Došli su mi Radosni.
A tek pokloni! Dobih zbir svih planinskih cvjetova koji su od iskona ubrani za poklon ljubavi, dobih sažetak svih planinskih potoka i nadovezanih vrhova (sve sa ledom i odjecima), dobih prošlo vrijeme i buduće, Ljubljenja, Grljenja, Tajne, Nade, Ljubavi. Dobih Korake i Iskorake od nekih koji dođoše pod maskama koje otkrivaju dušu.
A znam, svako od Radosnih koji mi dođoše ima svoje ostrvce tuge,i svako zna da ja imam svoje. I znam, trebalo je napora da se ne pomenu čak ni putevi koji na ta ostrva vode.
I uspjeli smo.
Eto, postoji na svijetu toliko vrijednih stvari i toliko ljudi koji te vrijedne stvari posjeduju. I tu sam ja, prijatelj Radosnih, posjedujem neprocjenjivo!

1 comment:

  1. ..nije dovoljno što sam se malčice rasplakala na rođendanu, evo sad i na poslu...budiboksnama...cccc...

    ReplyDelete