Tuesday, November 6, 2007

O TEMPORA!!!



Neko je meni nešto gadno podvalio...
I ja ću uskoro otkriti i ko, i šta.
Nekad mi je godina izgledala drugačije, bila je jesen i boje neke jesenje(sad treba reći zlaćane ali, ne bih), pa zima, snijeg, toplota, pa proljeće i ružičasti dani, pa ljeto i sreća ničim izazvana.
Bilo je i vremena između,dana koji su se mogli i tamo i ovamo svrstati, nebitnih dana i dana koji su bili naše lične granice.
Nekad je Mitrovdan bio daleko od Nove godine,Božić da ni ne spominjem. Sad je to sve u par nedelja (još jedan novi termin u mom računanju). Nekad je nedavno bilo desetak dana, sad se to može mjeriti i godinama.
Sad me iz ljeta nekoliko dana prebaci u zimu uz kratki predah u jednom oktobarskom, i nekad (kao u ovoj Godini Posebnih Darivanja), jednom novembarskom danu. Eto, ljeto,rođendan,Sveti Dimitrije, Nova godina...
I kako da ne primijetim tako gnusnu podvalu!
Idem ja sutra kući svojoj...
(O, da, rekoh već,kud god da idem ja kući dolazim i od kuće sam krenula!)
Idem ja da vidim u čemu je problem.
I da li sam možda istripovala (tamo u onom vremenu nije bilo tripovanja, bilo je laži i istina, jedne su se nagrađivale plavim osmijesima, a druge kažnjavale teškim pogledima)?
Šta ako svaki dom ima svoje vrijeme?
Šta ako je ono vrijeme o kome sam pričala neodvojivo od te kuće i tih Plavih i Plavljih očiju koje nas tamo čekaju?
A, sad vidim, vjerovatno i nije u pitanju podvala.Nema veze.Idem da provjerim.Bar da znam.

1 comment:

  1. Draga Mero,izgleda na su nam isti podvalili isto.Predlažem da se uortačimo i da ih zajedno nađemo pa shodno podvali kaznimo.Šta kažeš,jesi li za?

    ReplyDelete