Monday, November 26, 2007

Da se upoznamo



Da se upoznamo:
nemam kovrčavu kosu, niti trepavice od pola metra.
Volim vjerovati da me krase osobine poput čestitosti, minimalne prijetvornosti
i otvorenosti za sve prilike i neprilike jer moj put je sredina.
Na lijevoj ruci mi je bijela ptica, na desnoj crna.
Ponekad ih pokušavam uhvatiti,
a onda ispadnem iz ravnoteže.
Kao što rekoh, kosa mi je ravna i na mojim dlanovima
rastu otoci.
S otoka se pruža pogled na horizonte ispod kojih njorimo na dah.
Često zaboravim disati, i moram se stalno podsjećati na disanje riječima: DIŠI.
Sanjam u nastavcima beskrajnost neba s narančastim Mahatmom,
pa se katkad poželim ne probuditi jer Mahatma ima oči kao zvijezde.
Sigurno ne znate da se moram probuditi za 4 i po sata jer putujem
u inozemstvo kako bih ronila zemljom dok moja koža mlijeka
postaje čokoladna i slatka jer pomagati drugima ušećeri cijeli dan.

Da se upoznamo: trebalo bi nam krenuti s kavom,
koja bi se protegla na dva života.
Ali kao što rekoh, kosa mi nije kratka, a u blizini su škarice
kojima kosim dan.
M.M.Bazdan

No comments:

Post a Comment