Thursday, October 11, 2007

One Ring to Rule Them All


Svako ko je sa mnom proveo više od deset minuta, bio je bar jednom prinuđen da se zavlači ispod kreveta, pomjera fotelje, zaustavlja saobraćaj ili pravi najnevjerovatnije akrobacije kako bi našao/spasio/uhvatio jedan od mojih prstenova.
Da li neko zna koliko ih je bilo? Na kojim su prstima stajali?Kojim sam čudom uspjela da ih sačuvam u toj beskrajnoj igri okretanja, prebacivanja, bacanja i traženja (Gandalf je jednom umalo evakuisao Futošku pijacu zbog jedne od mojih igrački-ukrasa, sreća pa sam na vrijeme shvatila da mi je upao u džep)?
I tako više od petnaest godina.
Danas sam stavila svoju "ratnu", žuti topaz u žutom zlatu. Napravljen za moj prst, došao iz više razloga.
Hvalim se!
I eto, u opštem trendu odrastanja i odricanja, ja sam se odrekla svojih najdražih igračaka (ovaj je broj 11, napravljen za mjesto na kome mora stajati,previše knap za zabavu). I dobila "one to rule them all".
P.S.
Hvala Danice!
Hvala mama!
Hvala tata!

3 comments: