Monday, October 8, 2007

Tražim pomilovanje


Iz najdubljih ljudskih, profesionalnih, etičkih i patriotskih pobuda, a uzimajući u obzir sve relevantne objektivne i subjektivne okolnosti (rođačke i prijateljske, "ti meni-ja tebi", "lako ćemo" i "proguraću ti ja to preko kuma"), tražim pomilovanje za one koji odabraše logo za Evroviziju.
Estetske kvalitete (ups, kakva slobodna upotreba ove riječi!) ove gnusnosti neću ni komentarisati.
Pomilovanje se traži za njihovu nepismenost, glupost i neupućenost, za njihovo nepoznavanje i ignorisanje vrlina koje ova zemlja i ovaj narod imaju.
Tražim pomilovanje za one kojima je Srbija nogom nacrtana kombinacija trube (Guča??), jeftinog ruža, jedne note neuključene ni u kakvu melodiju (i to zelene) i rakije (da, ova velika i coškasta ljubičasta mrlja je šljiva, i neka neko za mene traži pomilovanje ako nije riječ o rakiji nego o pekmezu).Za one koji su ovim prvima dozvolili dobiju novac za ovu sramotu, onima koji su izglasali ove koji taj novac dijele mediokritetima, sve ove i one koji su u ovome učestvovali.

Tražim pomilovanje i za one kojima se dopada.


P.S. Nadam se da će tim (evidentno, tim stručnjaka iz oblasti) dobiti zaslužene ovacije za sjajno osmišljeno rješenje za logo, a da će već neko (iz pomenutog tima) napraviti i prigodne flajere ( i eventualno neki polučasovni film) kojima će objasniti (prvo nama u Otadžbini a onda i svima ostalima) šta taj znak predstavlja i šta on o nama govori.Možda sam potpuno promašila, previdjela i estetsku i marketinšku vrijednost ovog autentičnog dizajnerskog podviga.

Desanka

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ja sve, ovako naivan, ne mogu verovati da je to logo za bilo šta...
    Mogli su još staviti i neku glavu svinje i trobojku i tako... ma nemam pojma!

    ReplyDelete
  3. .....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........

    ReplyDelete
  4. Na moju veliku srecu josh nisam videla tu svinjariju i iskreno se nadam da cu uspevati da zaobidjem taj kretenizam i u buduce.Dovoljno mi je shto sam prochitala tvoj detaljan opis.

    ReplyDelete
  5. O neeeeeeeeeee!!!!!Tek sad sam skontala da si okachila pomenutu shkrabotinu.Dno!

    ReplyDelete
  6. Divna, kakva jesi, ti bi ih jos i pomilovala!!! Ja nisam tako velikog srca! Nadala sam se, sve do nedavno, da ce se neko opametiti i uciniti da ovaj uzas nestane ali, avaj, to je to i samo se podsmehu mozemo nadati! Shmrc...

    ReplyDelete