Friday, May 23, 2008

...

Ja se iz ove zemlje nikad neću odseliti. NEĆU!
Ja ne mogu živjeti "napolju", ja sam čovjek napravljen za "unutra".
Naviknuta sam na ovaj jezik kao na boju očiju koje vidim u ogledalu svakog jutra, vezana sam za njega kao i za oblik prstiju koje vidim svaki put kad spustim pogled.
Ne, ne bih ja mogla živjeti napolju. I ne postoji razlog koji bih mogla da navedem a da nema veze sa nekim slojevima moga mozga koji na vizantijsko pojanje šalju impulse mojim suznim kanalima ( i, sasvim neočekivano, nekim žlijezdama koje luče hormone sreće!).
Moja paralelna domovina nema veze sa Srbijom, Crnom Gorom, nema veze sa kvalitetom puteva i visinom primanja, sa školstvom i zdravstvom. Ima veze sa vibriranjem tijela, sa epikom, zmajevitim junacima, lazaricama i koledama,sa kabalom, frulom, gajdama, sa prošlošću koja nije moja ali bez koje ni ja ni moja budućnost ne bismo mogle postojati.
Ta poezija i ta muzika su moj ključ.
...Kalino, kalin, vilin,
vitopero, zeleno...

1 comment:

  1. Hvala ti, hvala ti, do neba ti hvala za ovaj post. Hvala ti što umeš da sročiš ono što ja osećam. Hvala ti što si tako divna i pametna. Hvala ti pa ti hvala!

    ReplyDelete