Wednesday, July 2, 2008

O mladalačkim igrama...


Neću nabrajati imena svojih divnih prijateljica koje bi rado već sutra promijenile odrednicu "single" u onu "in a relationship". Neću nabrajati ni imena svojih prijatelja koji mi govore "pa, imaš toliko divnih žena oko sebe, upoznaj me,molim te". To je eskaliralo ovih dana, valjda je ovo sunce probudilo u svima nama želje!
Meni je još i super, ovaj celibat trenutni me spašava, kao ništa se ne dešava zato što sam ja u svom tapasu. Hi, hi!
No, neću ni sebe više da morim pričama o tome, hoću samo da podijelim jednu divnu priču.
Prijatelj, inače vrli mladić sa mnogo divnih osobina ali "single for too long", mi je objasnio šta se dešava u gradu (ja već godinama ne izlazim, zaboravila sam kako to izgleda). No, on izlazi, i zna kako da pliva kroz moderne okolnosti.
I tako, otkri on meni da se napolju naveliko igra jedna društvena igra u kojoj, svjesno ili nesvjesno, svi učestvuju. Tu je igru on nazvao "OĆKANJE I NEĆKANJE". Znači, to što ljudi izgledaju zainteresovano, to što izgledaju kao da bi se rado sparili (bilo kog pola da su), to je samo prvi dio igre, takozvano "oćkanje". Ljudi se sređuju, izgledaju divno, gledaju zavodljivo, pilje, česu se o tebe i traže ti upaljač. Za to vrijeme ti se takođe "oćkaš", daješ upaljač, češeš se o ljude, izgledaš divno, gledaš zavodljivo i ostalo. Prvu fazu igre, "oćkanje" prekida bilo kakva konkretna akcija u cilju upoznavanja ili sparivanja, svako pitanje koje iskače iz okvira "oćkanja" automatski igru prebacuje u "nećkanje".
Naravno, pravila "nećkanja" su više nego jasna, skrećeš pogled, odmičeš se, vadiš svoj upaljač iz torbe, ignorišete se i bla, bla...
U tome dolazi i kraj izlaska...
I da, ono što je fascinatno, ako se učesnici igre koji su se sinoć oćkali pa nećkali, sretnu kasnije bilo gdje, igra se nastavlja tamo gdje je stala,kroz nećkanje.
Pa, ne bih ja da se igram... Nisam dovoljno mentalno razgibana.

No comments:

Post a Comment