Friday, December 7, 2007

Nek ide dan


E,ima da propustim dan kad mi je do toga.
Dosta mi je tih- sve što možeš danas ne ostavljaj za sutra, požuri, vrijeme je novac- fazona.
Ima da hvatam dan, kad mi je do hvatanja dana. Ono što moram, moram, a ostalo je valjda stvar slobodne volje.
Neću da slušam o prolaženju vremena.
Dovoljno je što već imam mnogo toga što moram, ne mogu da se opterećujem i jurenjem.Ja ne vjerujem da je vrijeme novac, ne vjerujem da je jedino i dragocjeno vrijeme koje mi je za ovaj život dato pretvorljivo u novčanice(ili zlatne poluge).
Ja nisam maratonac ni sprinter,ne moram prva da stignem. Ne moram ni da stignem, ako mi se ne stiže.
"Ja sam kadar stići i uteći
i na strašnom mjestu postojati"
Ali, zašto bih ako ne moram.
Svakako me čekaju stizanja i bježanja i stajanja na strašnim mjestima, ne moram valjda još i samo da hrlim prema njima.
Sješću malo da čitam Borhesa.

1 comment:

  1. "Sto mozes danas, ostavi za sutra
    U zdravom telu glava je luda
    I sve je dobro sto se lose svrsi
    Kad samo sebe nosis na dusi!"
    (moja omiljena umetnica, estradna je l`)
    U svakom slucaju-start early (you did), drive slowly (you do) and reach safely (you will).

    ReplyDelete