Wednesday, September 26, 2007

Brojanja

Deset, devet, osam, sedam, sest, pet, cetiri, tri...
Stani!!!
Nesto ovdje nije u redu. Tamo pise da sedam pocinje da gasi vatru, da se kod cetiri ona vec ugasila, a kod tri se samo dim jos vidi.
Ovdje gori! A, sigurno sam dobro izbrojala.Svaki je glas dobro artikulisan, pravila sam dramske pauze da oznacim interpunkciju (vidim da ne pise da i to mora, meni prosto izgleda nephodno).Ma, ne, nisam se igrala sa prstenom dok sam brojala.
Necu da se pravdam... Uputstvo nije dobro.
Procitacu ponovo...
O, Boze!
Pa, ovo je jedna od onih knjiga, ovo je jedna od onih prica o gasenju vatre i pravljenju zlata. Pa, eto odgovora, sad znam zasto jos gori. Ha, jos sam dobro prosla, ovakve stvari mogu jos i da raspire vatru. I odakle to meni uopste, ja se nikad nisam lozila na alhemiju, a i zimogrozljiva sam, vatra mi prija.
Pa, da...
Jedan, dva, tri, cetiri, pet, sest, sedam, osam, devet, deset!
Vracam se ja svojim knjigama i svojim brojanjima. A i ta vatra! Obican kamin,ukras.

2 comments:

  1. ...Восемь.
    Девять.
    Десять.

    ReplyDelete
  2. Я — хороший.
    «Знаете что, скрипка?
    Давайте —
    будем жить вместе!
    А?»

    ReplyDelete