Friday, September 28, 2007

Volim-ne volim

Ne volim: zbrku, masnu kosu, jednoličnost,peglanje, utakmice, instant kafu sa pjenom, gradski prevoz, lažna uzbuđenja, krzno, pravopisne greške, karanfile, gužvu, bildere, braon boju, kišu (nju baš jako ne volim),trčanje, slijepljene trepavice, depilaciju, laku literaturu, ego-tripove, gojenje, sintetiku, vozove, bubuljice, patetiku, kafiće vikendom, kafiće uveče, pitanja o omiljenim knjigama i filmovima, rasprave, rasizam, pikavce, satove, silikone, sitne kvarove po kući, umor,alkohol, pravdanje, enciklopedije,sebe (kad ne znam šta bih sa sobom).

Volim
: mamu, tatu, Smoki, crvene nokte, rituale, lampe, čokoladu, pamuk, tanke hemijske, djecu (njih baš jako volim, Matija rules), pitu, jamb,susam (tučeni, sa solju-gomasi), parfeme, neke pjesme, vodu, dramu, šminkanje,rođendane, bajke,dijalekte,
školjke, crtaće, papriku, ciklame, neke knjige, mirišljave štapiće, zemljane posude, neke ljude(mnogo njih TVMLJDASTSARVNV), oktobar, teferič (instant bez pjene ili turska sa šećerom, u društvu uz ćakulanje), vile, učenje (kad ne mora i ono što ne mora),ljeto, bijelu boju, Crnu Goru, narukvice, dolaske (kud god da idem, ja se vraćam kući), šalove, minđuše, etno,sebe (kad znam šta bih sa sobom), Bubicu i Mališu (njih ipak volim najviše).

3 comments:

  1. You, you...hm, you almost made me cry with your last sentence, you fool!

    Love ya..

    Bubica

    ReplyDelete
  2. Jako mi je jako lepo ovo volim - ne volim. Raznezena ja. Hug

    ReplyDelete
  3. Volim da se zagledam u tvoje oči. One me tako čine bitnim.

    ReplyDelete