Tuesday, September 21, 2010

Monsunski dan

Postoji vjetar koji nosi toliko tople kiše da izgleda kao da rijeka duva iznad ulice i da se od nje odvajaju velike kaplje.
Prošle godine sam uhvatila prve dane monsunske sezone i vidjela kako se kiša sliva kao iz kabla, kako rijeke plove ulicama. Jedna kap se pretvorila u padajući slap za nekoliko minuta i ljudi su bili do koljena u vodi na ulici koja je prije deset minuta bila potpuno suva. Monsun razigran.
Sezona monsuna je sad pri kraju, kiša jenjava, veliki vjetar-rijeka se umorio. Potrošio je vode planirane za ovu godinu, sad se samo otresa od viška koji ne može da pretvori u rijeku vlage i odnese dalje.
Bila sam kratko na ulici. Dovoljno dugo da mi se ukovrdža kosa i okvasi košulja. Dovoljno da čujem da mi se ovaj grad opet obradovao. 
I da mu se obradujem.


4 comments:

  1. Mero moja, divno je chitati srecu na tvom blogu

    ReplyDelete
  2. Sreća, sreća, nazire se među redovima! :*

    ReplyDelete
  3. Hvala ti Mero što deliš sreću sa nama!!! Samo nastavi....jedva čekam sledeću priču! :*

    ReplyDelete